Erori motor bicicleta electrica: Yamaha

0
207
views

Motoarele Yamaha se numără printre cele mai fiabile de pe piață și în general generează puține erori. Ce trebuie să știi însă este că prodcătorii au libera alegere de a monta display-uri propii cu mesaje personalizate, de aceea este posibil ca mesajele de eroare să difere. Spre exemplu, Giant folosește un încărcător diferit pentru bicicletele electrice echipate cu motoare Yamaha, unul care nu se potrivește cu cel folosit pentru bicicletele Haibike. Oricum, acești doi producători sunt cei mai mari utilizatori de motoare Yamaha, prin urmare o să vă prezint erorile pentru cele două brand-uri.

Erori Haibike cu motor Yamaha

Cod eroare Descriere Ce poți face
SPD SNSR/CHK MAGNET Magnetul de pe spiță nu mai este în locul său. Poziționați magnetul corect, să treacă prin dreptul senzorului. Dacă problema nu este rezolvată, trebuie contactat un dealer autorizat.
31/32 Cablul care conectează senzorul de cuplu cu comada este defect. Restartați sistemul. Dacă problema persistă, este posibil ca senzorul de cuplu sau comanda să fie înlocuite.
33-37 Voltaj anormal în stand-by sau în timpul utilizării Restaratți sistemul. Dacă problema nu se rezolvă, este posibil să trebuiască înlocuit senzorul de cuplu sau comanda.
38 Senzor de cuplu sau senzor pentru brațul pedalier este defect. Se înlocuiește senzorul de cuplu sau comanda.
39 Senzorul pentru brațul pedalier a suferit un scurtcircuit. Se înlocuiește senzorul pentru brațul pedalier.

Erori Giant cu motor Yamaha

Cod eroare Descriere Ce poți face
A1 Senzori ai motorului cu probleme. Închideți sistemul apoi reporniți-l după aproximativ 20 de secunde.
A2 Unitatea RideControl Verificați conexiunile și înlocuiți componentele cu defect.
A3 Bluetooth Închideți sistemul apoi reporniți-l după aproximativ 20 de secunde. Înlocuiți unitatea RideControl. Închideți toate celelalte conexiuni Bluetooth din vecinătate.
A4 Acumulatorul are o eroare. Încărcați acumulatorul la maxim. Faceți un update de software.
A5 Senzorul de viteză. Verificați toate cablurile. Înlocuiți senzorul. Verificați poziție magnetului pe spiță.
Articolul precedentNoul Cannondale Moterra 2019 a fost lansat
Articolul următorNoul Scott Strike eRide 2019: detalii și specificații
Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here