Un nou e-fatbike de la Norco: Bigfoot VLT cu motorizare Shimano

0
67
views

Ce face ca un fat-bike, care se folosește prin zăpadă, să fie eficient? Aparent, dimensiunea acumulatorului. Cu cât este mai mare, cu atât poți selecta un nivel de asistență mai puternic, iar astfel să transpiri mai puțin. Chiar și din experiența mea din iarna aceasta, nu a fost deloc greu să-mi dau seama că sunt nevoit să merg pe nivelul maxim de asistență dacă nu vreau să transpir, ca mai apoi să îngheț la vale.

Așadar, pentru noul Norco Bigfoot VLT nu vei avea la dispoziție doar un acumulator mai mare (apropo, în condiții de frig extrem durata de viață a acumulatorului este mai mică), însă au montat pe bicicletă o furcă Manutou optimizată pentru vreme rece (este vorba despre un ulei diferit, mai mult ca sigur), cu frâne Sram hidraulice în care se regăsește un lichid de frână rezistent la frig (adică acestea nu se vor mai mișca în reluare când le acționezi) și o tijă de șa hidraulică de la TranzX care de asemenea folosește alt ulei pentru a funcționa bine în condiții de frig. Deci, de principiu, tot ce înseamnă componentă hidraulică a primid fluide noi.

Vor exista două versiuni ale acestei biciclete, una echipată cu motorul Shimano Steps E8000 cu acumulator de 630Wh și furcă pe aer Manitou și alta echipată tot cu motorul Shimano, însă versiune E7000 cu acumulator mai mic, de 500Wh și o furcă fixă. Prima versiune este oferită pentru 4.800 de euro, pe când a doua, costă cu 1.000 de euro mai puțin.

Un cric este livrat ca dotare standard.

via Norco

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here