BH Atom-X Carbon: Alien VS Predator

0
353
views

BH este un brand de biciclete bine reprezentat la nivel Mondial, însă în România de ceva vreme nu mai există niciun importator. Îmi amintesc de bicicletele non-electrice testate în urmă cu ceva ani de zile, biciclete cu echipări decente și finisaje bune. Fără un design spectaculos, acestea ofereau cele necesare pentru plimbări montane, totul la un preț corect. Cu timpul însă, producătorul a migrat către o zonă mai premium atât din punct de vedere al calității produsului cât și din punct de vedere al prețului.

Ultima creație a spaniolilor este o bicicletă electrică, modelul Atom-X Carbon, una care trebuie să recunosc că m-a impresionat prin design-ul său. Faptul că cele două țevi care de regulă alcătuiesc o parte a triunghiul frontal al cadrului, top- și down-tube-ul se contopesc frumos spre joncțiunea cu headtube-ului, lasă o impresie vizuală puternică. Totodată, construcția seat-tube-ului lasă amortizorul la vedere de pe una dintre laterale, un alt artificiu de design interesant. În orice caz, bicicleta cu totul pare foarte bine închegată și solidă. Suspensia este compactă, reușind să permită construcția unui chainstay scurt de 460mm (care între noi fie vorba, nu este cel mai scurt la ora actuală).

Display-ul montat central, deasupra pipei, este destul de mic dar oferă o vizibilitate bună. Are un ecran de 2.8 inch LCD, un procesor Cortex A7 cu sistem de operare Linux și o capacitate RAM de 256 Mb. Toate acestea pentru conectarea la un alt device mobil.

Trecând mai departe la motor, aflăm că inima acestui e-bike este un motor Brose S Mag cu 250W, care te susține până la 120 de rotații pe minut (la pedalare). Pentru scoaterea acumulatorului din cadru nu este necesară o cheie, ci o brățară care deschide portița potrivită doar prin apropiere. Schimbarea modurilor de asistență se face cu ajutorul unei comenzi de foarte mici dimensiuni, care semnalizează prin LED-uri pe ce mod te afli. De asemenea, aceasta are și funcție de vibrație. Dar cel mai important este totuși acumulatorul, unul cu o capacitate uriașă de 720Wh, care pe plat, asigură o autonomie de până la 226 de km. În condiții foarte dificile și pe modul maxim de asistență, oferă o autonomie de 40 de km.

via BH Bikes

Articolul precedentAnvelope noi pentru bicicletele electrice de la Michelin
Articolul următorCockpit și pedale de la Reverse Components, la test
Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here