Connect with us

Noul Specialized Turbo Levo 2019

Electrice de munte

Noul Specialized Turbo Levo 2019

Specialized a prezentat ceea ce urmează a fi probabil unul dintre cele mai spectaculoase e-bike-uri din 2019, noul Turbo Levo. Cu suspensii de 150mm și un acumulator uriaș de 700Wh, acesta va rula cu ajutorul unui motor Specialized Custom 2.1 (care este de fapt un Brose Drive S Mag) și va fi echipat cu roți de 29 de inch.

Turbo Levo va fi oferit doar cu roți de 29 de inch, cei de la Specialized anunțând că nu au mai văzut rostul roților de 27.5 inch pentru acest model. Cu un cadru construit integral din carbon, bicicleta ar urma să cântărească mai puțin de 20 de kg, iar această specificație împreună cu acumulatorul semnificativ mai mare, nu poate însemna decât un singur lucru: autonomie mai mare chiar și pe trasee cu diferențe mari de nivel.

Pornirea se face în stil mare. Indicatorul autonomiei se află tot pe top tube.

La nivel de cadru, acesta este similar cu Stumpjumper, prin urmare va avea o basculă asimetrică. Mai mult decât atât, poți modifica unghiul head- și seat-tube-ului cu 0.5 grade, în funcție de terenul pe care rulezi, o funcție de apreciat pentru cei care se vor da mai mult la vale. Totodată, un nou mod al motorului va fi util celor care nu au prea mult antrenament. Shuttle Mode va genera mai multă putere cu un pedalat mult mai lejer, începând cu o cadență de 60 rpm. Geometria a suferit și ea schimbări majore față de versiunea anterioară, noua bicicletă având un reach mărit de la 430 la 455mm, stack de la 630 la 634mm, iar înălțimea headtube-ului a fost micșorată cu 5mm. Chainstay-ul va avea o lungime de 455mm, iar unghiul headtube-ului va fi de 66 de grade.

Versiunea cu cadru din carbon, Expert, cu un preț de 7.999 euro.

Versiunea cu cadru din aluminiu, Comp, oferită pentru 4.499 de euro. Capacitatea acumulatorului este de asemenea mai mică, de 500Wh.

Vor exista atât versiuni cu cadru din carbon, Turbo Levo FSR Carbon, cu un preț de pornire de 6.799 de euro pentru versiunea Comp, iar prețul poate ajunge până la 10.999 de euro pentru versiunea de top, disponibilă de luna aceasta. Versiunile cu cadru din aluminiu vor avea un preț de pornire de 4.499 de euro, ceea ce-l plasează în mijlocul celorlalți concurenți.

via Specialized – Foto: eMTBNews

Apasa aici ca sa citesti in continuare

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Questions

To Top