Connect with us

Suporturi pentru transportul bicicletelor electrice: alternative

Sfaturi de achizitionare si utilizare

Suporturi pentru transportul bicicletelor electrice: alternative

Este un lucru știut că suporturile de plafon pentru mașini sunt limitate în medie la 16 kg/bicicletă. Dar cum o bicicletă electrică cântărește minim 21 de kg (în cel mai bun caz), efortul de a o urca și de a o fixa pe plafonul mașinii se poate lăsa cu o discopatie serioasă. Prin urmare, ca soluție realistă și recomandată chiar de producătorii de suporturi, există cele cu montare pe cârligul autovehiculului. Desigur, pentru asta mașina ta va trebui să fie prevăzută cu un astfel de cârlig.

Foto: Uebler

De asemenea, suporturile prezentate aici sunt doar din cele compacte, care se pot împacheta, ocupând astfel mai puțin spațiu la stocare. De reținut că nu toate dintre ele se regăsesc în magazinele din România, însă toate sunt gândite să transporte două biciclete electrice, în limita a 60 de kg, ceea ce corespunde și cu valorile date de fabricanții auto/de cârlige. Limita pe planfonul mașinii este de regulă de 70 de kg, așadar nu există niciun dezvanataj concret al utilizării suportului montat pe cârlig (exceptând poate riscul de tamponare din spate).

Suporturi sau portbagaje pentru transportul bicicletelor electrice

Atera Strada Vario 2 are ca principal avantaj faptul că poate fi tras către exterior pentru a obține acces la portbagaj. Este pliabil, se poate monta pe orice tip de cârlig, este recomandat pentru e-bike-uri, construit din bare de aluminiu, brațe cu strângere pe cadru care protejează vopseaua, are protecție de cadru integrată, cântărește 17.2 kg și costă 573 de euro.

suport bicicleta electrica atera

Thule EasyFold XT2 este cel mai scump suport dintre cele din listă însă unul extrem de durabil. Prin definiție, Thule este un producător de tradiție și are deja zeci de ani de experiență în spate în materie de suporturi de biciclete. Cel de față este singurul care suportă și anvelope de până la 4.7 inch, pe când restul se învârt în jurul valorii de 2.4 inch. Distanța dintre bicicletele pe care le transportă este semnificativă și poate fi scos foarte simplu prin apăsarea unei pedale (montată în partea din spate a suportului). Se rabatează astfel și foarte ușor pentru ca tu să acces la portbagaj. Nu necesită nicio sculă pentru asamblare și cântărește 17.9 kg, fiind de altfel și cel mai greu din listă. Preț: 700 de euro.

suport bicicleta electrica thule

Uebler X21S este construit în Germania și este cel mai ușor din listă, cântărind doar 13.5 kg. Se poate livra și cu o geantă separată de transport pentru biciclete, este pliabil și ca opționale, se mai pot comanda două șine (similare unor rampe), cu ajutorul cărora urci bicicletele electrice foarte facil. Dimensiunea pliată este de asemenea foarte mică (63 cm x 24 cm x 64 cm). Prețul este de 539 de euro.

suport bicicleta electrica uebler

Westfalia BC60 este de asemenea produs în Germania, are stopuri cu LED, este prevăzut cu prinderi solide și gumate și cântărește 17 kg. Prețul său este cel mai mic, de doar 429 de euro.

suport bicicleta electrica westfalia

XLC Azura Xtra LED este un brand cunoscut din industria de biciclete și iată printre altele, aceștia că se preocupă și cu construcția de soluții dedicate pentru transportul bicicletelor. Cu dimensiunea sa pliată de 25cm x 78cm x 51cm ocupă de asemenea foarte puțin spațiu, are stopuri cu LED, compatibil cu un cadru al cărui țevi nu trebuie să depășească 60mm, bicicleta trebuie să aibă un ampatament de maxim 120cm, vine complet montat și suportă doar anvelope cu o lățime de 2.25 inch. În aceste condiții, prețul este de 469 de euro.

suport biciclete electrice xlc

Aceasta este lista de propuneri, însă dacă ai alte variante sau vrei să îmbunătățim această pagină, te rugăm să ne lași sugestiile tale în rubrica de comentarii.

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Questions

To Top