Connect with us

Trek lansează noua cursieră electrică, Domane+

Electrice de oras

Trek lansează noua cursieră electrică, Domane+

Trend-ul cursierelor electrice este ascedent și chiar dacă pare de neînțeles pentru mulți dintre noi, iată că cifrele încurajează producătorii să îpingă mai în față acest segment. Trek a pornit construcția noului Domane+ de la cadru, unul făurit din carbon (din seria 500 OCLV), căruia i-au atașat un motor Bosch Performance Line Speed cu motor de 350W și un cuplu de 63Nm. Asta înseamnă că te va susține până la o viteză de 45 de km/h, un fapt destul de plauzibil în cazul cursierelor, căci bicicletele electrice de munte sunt limitate la 25 km/h și este foarte bine așa. Desigur, ca pe orice altă bicicletă electrică, va trebui să pedalezi ca să primești susținerea motorului, altfel vei rămâne pe loc și cu ochii-n soare.

Transmisia este furnizată de Sam, modelul Force 1×11 pe care îl poți întâlni și pe bicicletele de ciclocros, iar frânele sunt așa cum era de așteptat pe disc și hidraulice. Anvelopele vor fi furnizate de Schwalbe, modelul G-One Allround în dimensiunea 700 x 35mm și par o alegere solidă.

Acumulatorul are o putere de 500Wh și poate fi scos din cadru pentru încărcare fără nicio sculă. Acesta ar trebui să ofere în mod normal o autonomie de peste 100 de km. Cei de la Trek au instalat ecranul în fața pipei, cu un suport special, iar pentru o mai bună siguranță, pe bicicletă vei regăsi standard și un set de lumini. Bicicleta cântărește 17.19 kg în dimensiunea 56 (cm) și are o greutate limită de 125 de kg. O singură versiune este disponibilă, oferită la un preț de 7.000$.

via Trek

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Questions

To Top