Connect with us

Spitzing Evolution cu motor de până la 920W și acumulator de 1050Wh

Electrice de munte

Spitzing Evolution cu motor de până la 920W și acumulator de 1050Wh

Spitzing prezintă o nouă bicicletă electrică ce face parte dintr-o generație semnificativ evoluată față de precedenta: Evolution, disponibilă cu motor de 250, 500 sau chiar 920W și cu un acumulator uriaș de 880Wh sau 1.050Wh!

Bicicleta construită cu cadru integral din carbon salvează cel puțin 25% din greutate comparat cu cadrul din aluminiu, iar suspensiile de 160mm te asigură că orice fel de traseu devine abordabil. Amortizoarele provin de la Fox, transmisia 1×11 de la Shimano, modelul XT, iar frânele de la Magura, MT5e cu discuri de 203/180mm. Nici la capitolul roți bicicleta nu stă deloc rău, aceasta rulând pe o pereche de DT Swiss H1900 Spline de 27.5 inch. Amuzant este că pentru prețul cerut, componentele nici măcar nu sunt high-end, costul fiind dictat mai mult de cadru și de calitatea acestuia.

În ceea ce privește motorul, acesta este furnizat de TQ, versiunea 120S și este disponibil cu 3 niveluri de putere: 250, 500 sau 920W, iar în ceea ce privește acumulator, poți alege între unul foarte mare, de 880Wh și unul uriaș, de 1.050Wh. Cuplul motorului este de asemenea imens, de 120Nm.

Prețul de bază este de 7.999 de euro, însă aceasta poate să ajungă lejer la 16.500 de euro pentru versiunea Evolution World Cup. Dacă optezi pentru versiunea extinsă a acumulatorului, mai plătești 400 de euro, iar dacă vei cumpăra un acumulator suplimentar, trebuie să mai pui 1.399 de euro în caclul, ajungând astfel la suma finală de 18.298 euro. Pentru modelul de top, viteza maximă până la care poți fi susținut de motor este de 55 de km/h. Nebunie curată.

via Spitzing

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Questions

To Top