Noul Scott Strike eRide 2019: detalii și specificații

0
194
views

DIn capul locului trebuie să știi că noua gamă de biciclete electrice de la Scott va purta denumirea de eRIDE, iar astfel noul Strike va face parte din proaspăt inaugurata gamă. Ca fapt divers, majoritatea bicicletelor vor avea brațe scurte, de 165mm, discuri de 200mm atât pe față cât și pe spate și două prinderi pentru montarea unui cric, toate ceririle venite de la posesori de biciclete electrice Scott sau de la dealeri.

Scott Strike reprezintă o platformă complet nouă, din gamă făcând parte biciclete pentru poteci de munte, dotate cu suspensii de 140mm. Părțile de contact sunt acum compuse din componente ergonomice, precum manșoanele moi cu suport pentru palmă sau șaua mai moale. Cum acumulatorul este integrat, bicicleta va fi încărcată deschizând o ușiță magnetică. În ceea ce privește geometria, asemenea modelelor de enduro, și Strike-ul va avea un flip chip care modifică unghiurile head-, seat-tube-ului cât și distanța angrenajului față de sol. Acesta îl poți folosi în situația în care utilizezi roți în format diferit, de 29 de inch sau 27plus.

Display mic, color și compact de la Bosch.
Surprinzător: în cazul lui Strike, cei de la Scott au optat pentru un motor Bosch.
Acumulator bine integrat în cadru.

Motorul care va echipa această bicicletă, în mod surprinzător, nu va fi Shimano ci Bosch, din gama Performance Line CX, alimentat de un acumulator de 500Wh. Prețul va fi de 5.999 de euro, pentru modelul Strike eRIDE 910/710.

Din gama 2019 vor mai face parte Genius eRIDE, cu motorizare Shimano și suspensii de 160mm, Spark eRide echipat cu roți de 29 de inch și anvelope cu o lățime de 2.6 inch, cât și Aspect eRIDE, care reprezintă hardtail-ul din gamă, echipat de asemenea cu anvelope 29 x 2.6 dar cu o furcă de 120mm.

via Scott

Articolul precedentErori motor bicicleta electrica: Yamaha
Articolul următorBiciclete electrice: ce aleg? Hardtail sau full-suspension?
Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.
DISTRIBUIȚI

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here