Connect with us

Noul Rocky Mountain Altitude, acum cu cadru din aluminiu

Electrice de munte

Noul Rocky Mountain Altitude, acum cu cadru din aluminiu

Toată povestea cu integrarea totală se duce pe noi culmi odată cu lansarea noului Altitude cu cadru din aluminiu. E-bike-ul seamănă din ce în ce mai mult cu o bicicletă mecanică, iar singura zonă care ar putea să-ți dea de gândit că undeva prin cadru se află ascuns un motor este zona Bottom Bracket-ului, mai precis segmentul de deasupra acesteia care într-adevăr este ceva mai masiv. În rest, țevile cadrului au dimensiuni absolut firești, chiar și downtube-ul care de regulă dă de gol o bicicletă electrică.

La bord se află propriul motor al celor de la Rocky Mountain, botezat Dyname, care este legat la un acumulator mare, cu o capacitate de 632Wh. Roțile de 27.5 și suspensiile de 160/150mm completează peisajul, alături de cadrul cu flip-chip care oferă trei poziții diferite pentru headtube/seattube și distanța BB-ului față de sol. Spre exemplu, headtube-ul poate fi poziționat la 64.5 grade, 65 sau 66 de grade în funcție de poziția aleasă, ceea ce face ca această bicicletă să se adapteze incredibil de bine la terenul pe care rulează, lăsându-ți astfel posibilitatea de a alege rapid și simplu setup-ul dorit. Totodată, lungimea chainstay-ului se modifică, de la un maxim de 426mm, la 423mm. Aproape genial.

Comandă pe ghidon foarte mică, fără display.

Flip Chip Ride 9-System: de aici alegi setarea optimă pentru tine.

Cele două versiuni se vor distinge și prin culorile ușor diferite, nu doar prin echipare.

Aceast model cu cadru din aluminiu va putea fi achiziționat în două versiuni, Alloy 70 și Alloy 50, primul având un acumulator mai mare, de 632Wh, amortizoare Fox Evolution și transmisie Sram GX, pe când al doilea, va avea un acumulator mai mic, de 500Wh, cu amortizoare de la Rock Shox și o combinație a transmisiei între Sram GX și Sunrace. Prețul pentru versiunea mai scumpă este de 6.000 de euro, pe când cea mai ieftină va costa cu 700 de euro mai puțin, adică 5.300 de euro.

via Rocky Mountain

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Questions

To Top