Noul Lapierre Overvolt 2020 a fost prezentat. Brand-ul va fi reprezentat și în România

0
374
views

În timp ce mă decideam să scriu articolul despre noul Lapierre Overvolt, am fost înștiințat de către Kero Bike că ei urmează să fie importatorul brand-ului francez în România, începând cu 2020. Asta înseamnă că un alt brand, care oferă biciclete electrice, va fi prezent pe piața locală, contribuind deci la varietatea produselor de pe piață. Una peste alta, vorbind despre varietate, cei de la Lapierre tocmai au anunțat lansarea unei noi biciclete electrice, un full-suspension pentru enduro, botezat Overvolt GLP.

Din punct de vedere al conceptului, bicicleta vine cu un acumulator semiintegrat, oferind astfel posibilitatea designerilor să dea frâu liber imaginației. Liniile cadrului sunt clare și relativ subțiri, acumulatorul fiind frumos integrat deasupra motorului. GLP este un proiect în care s-a implicat direct și Nicolas Vouilloz, care a primit undă verde de la Gilles Lapierre pentru a construi o bicicletă de enduro cât mai performantă. El menționează că rezultatul este o bicicletă extrem de bine echilibrată, foarte agilă și cu o greutate redusă. Centrul de greutate al bicicletei a fost de asemenea foarte important, de aceea acumulatorul este amplasat relativ deasupra motorului.

Pentru lipsă de griji pe teren foarte accidentat, Lapierre mizează pe o roată de 29 de inch montată pe față și una de 27plus, pe spate. Cadrul din carbon, amortizoarele Rock Shox sau anvelopele ultraaderente de la Maxxis nu fac decât să completeze tabloul. Reach-ul măsoară 484mm în dimensiunea L, chainstay-ul – 440mm – așadar, scurt, iar head angle-ul este amplasat la 65 de grade. Împreună cu combinația de suspensii cu o cursă de 170/160mm, n-ar trebui să-ți stea nimic în cale. Vor exista doar două versiuni de echiparea, Elite și Team, cu un preț de 5.999 euro, respectiv 8.499 de euro pentru versiunea de top.

Dar pentru cei cu bugete mai reduse vor exista modelele Overvolt AM. Costul de achiziție recomandat va fi între 4.199 și 4.999 de euro, iar bicicletele se vor baza pe un cadru din aluminiu. Versiunea cea mai scumpă va avea și acumulatorul mare de la Bosch, cel de 625Wh.

Aceasta este versiunea de bază, dar nu arată deloc rău.

În ceea ce privește geometria, aceasta va fi ușor diferită față de cea a modelului din carbon: headtube amplasat la 66 de grade, același chainstay de 440mm, dar un reach de 481mm, în dimensiunea L.

Toate bicicletele electrice vor fi disponibile (în curând) și pe site-ul KeroBike, cu prețurile pentru România.

via Lapierre

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here