Noul BMC Speedfox AMP, cu cadru din aluminiu și cu un preț redus

0
70
views

Elvețienii de la BMC au decis că este momentul să facă un downgrade de material și de preț pentru e-bike-ul Speedfox AMP, disponibil până anul acesta doar cu cadru din carbon. Motorul, care provine din gama Shimano, este versiunea E7000 cu un cuplu mai mic, de 60Nm, însă acesta este conectat la un acumulator de 500Wh, integrat în downtube.

Suspensiile de 130mm sunt susținute de o furcă și un amortizor de la RockShox și de suspensia APS (Advanced Pivot System), iar roțile ce echipează biciclete au un diametru de 29 de inch. Atât suspensiile cât și geometria sunt gândite în jurul roților mari, astfel încât să obții cel mai bun feedback pe teren accidentat. Totodată, ghidonul este poziționat mai jos.

Suspensia cadrului are două link-uri, unul amplsat jos între cadru și basculă, iar celălalt amplasat sus, care acționează direct pe partea superioară a amortizorului. Parte inferioară a amortizorului este prinsă direct de downtube-ul cadrului.

Vor fi disponibile două versiuni, AMP five, oferită pentru 4.299 de euro și AMP four, oferită pentru 4.999 de euro. Ambele au cursa suspensiilor de 130mm și atenție, ambele au motorul entry de la Shimano, E7000. La nivel de geometrie datele tehnice se încadrează în medie, asta însemnând un 66 de grade pentru amplasarea headtube-ului, un Reach de 445mm (în dimensiunea M) și un chainstay de 450mm, nu tocmai scurt.

via BMC

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here