Connect with us

Biciclete electrice cu aspect vintage de la Röder

Electrice de oras

Biciclete electrice cu aspect vintage de la Röder

Röder este un mic producător de biciclete electrice din Germania, care oferă o gamă extinsă de e-bike-uri cu aspect vintage/retro. În general este vorba despre e-bike-uri de tip cruiser sau cu aspect de caffe-racer, orientate către cei care pedalează prin oraș. Momentan, în gama micului producător exista 6 astfel de modele electrice și alte 25 non-electrice, toate construite la comandă, cu un preț de pornire de 3.000 de euro, dar, care poate ajunge în funcție de echipare și până la 6.000 de euro.

Dacă baza, adică bicicleta, este similară, motorul electric este cel care face diferența între prețuri. Astfel, orice client are posibilitatea de a opta pentru un motor standard, cu 250W până la unul serios, de 1.500W, acesta fiind și varianta cea mai scumpă. În funcție de acumulatorul ales, poți avea o autonomie de până la 200 de km, iar dacă și suma ți se pare în ordine, nu mai rămâne decât o singură problemă: stocarea e-bike-ului, date fiind dimensiunea și greutatea, două caracteristici cae le fac imposibil de transportat spre exemplu într-un apartament.

Mai jos ai la dispoziție galerie foto cu modelele oferite de Röder. Iar în caz că ești interesat de o ofertă sau vrei să vezi toate modelele din gamă, poți face click aici pentru a accesa site-ul producătorului.

Toate biciclete Roder sunt construite personalizat, în funcție de dimensiunile corpului tău.

Modelul Boardtracker cu aspect vintage, butuc Sturmey Archer cu 3 viteze, autonomie de 70 de km, de la 3.200 de euro.

Modelul Breitbau: motor de 1500 W în butuc, viteză maximă susținută 28 km/h, autonomie de 120 de km, butuc Shimano cu 8 viteze integrate, preț de la 6.000 de euro. La comandă, se poate mări viteza maximă.

Modelul Bobber, cu un aspect spectaculos, motor de 250W și o autonomie de 100 de km, cu un preț de pornire de 3.000 de euro.

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

001567
This Month : 1567
Views Today : 413
Total views : 3264
To Top