Acasă Devron riddle man E1.7 da sau nu

Devron riddle man E1.7 da sau nu

0

Salut,

Sunt in cautarea unei biciclete electrice entry level de mers la servici si un pic off road. M-am hotarat la modelul acesta https://www.dhsbikeparts.ro/catalog/devron/devron-colectia-2018/devron-e-bike-devron-riddle-man-e17 . Motorul si bateria par ceva no name chinezesc (mai puternic cei drept de 350w) despre care nu am gasit mare lucru (doar pagina asta: http://www.etrotek.com) iar echiparea este shimano. Ce parere aveti? Merita? Alternativele in jurul sumei acesteia sunt eljoy revolution, focus whistler 2.0 si mtb e-st500 (de la decathlon).

Answered question

Salut,
Am eu aceasta bicicleta Devron Riddle Men E1.7 de 27.5 inches de aprox. 2 luni si pot spune ca este OK, sunt multumit.
Mentionez ca nu m-am dat niciodata cu o alta bicicleta electrica sa pot sa fac vreo comparatie cu ceva.

Adauga un comentariu
0

Salut! Dupa 3 saptamani am 491 km parcursi

am promis ca revin

Bicicleta functioneaza, fac naveta cu ea la scarbici + inapoi ( 23 km), merg la cumparaturi, merg prin parc. Rar ies de pe asfalt cu ea

Dupa cei 491 km am urmatoarele observatii:

1 – autonomia este partea care imi place cel mai mult. 50 -95 km.

2- Calitatea DHS nu ma da pe spate. De fapt nu se putea sa puna romanu piese de calitate pe ea. Schimbatoru de foi face figuri. Pe foaia mica schimba cad are el chef, daca are chef. Daca reglez sa schimbe  pe foaia mica, freaca lantul cand schimb pe foaia mare. DEci l-am reglat sa nu mai frece cand merg cu foaia mare..

3- Franele is chiar bune, ma pot baza pe ele.

4 – Furca fata tot pierde vaselina pe la semeringuri.

5 – Cuvetaria cred ca e de foarte proasta calitate, am deja joc destul de pronuntat intre ghidon si cadru. Deh, Dhs-ul a pus piese de toata jena in locurile mai putin vizibile. Nu cred ca intra pe garantie, aproape toate piesele sunt considerate consumabile. Macar de as fi mers pe off-road sau prin padure, da mi-e ciuda ca stiu ca am mers 99.99% doar pe asfalt si cu toate astea joaca ghidonu in cadru.

6 – Roata spate iarasi incepe sa se descentreze, cu toate ca nu o abuzez, nu stau cu curu pe sa cand trec peste vre-o bordura / groapa in asfalt.

7 – motorul are un pacanit discret cand plec de pe loc si accelerez folosind mai intens asistarea electrica.

8 – Suportul de baterie zdrangane de cadru la cea mai mica denivelare.

Cam atat deocamdata, revin la 1000 de km

Posted new comment

Salut,

Citind comentariile tale m-am hotarat si eu sa-mi cumpar bicicleta asta. O am de aproape 2 saptamani si sunt foarte multumit de ea. Poti sa-mi zici, te rog, ce cric ai pus pe ea? Am tot intrebat pe la magazine si nici unul nu avea vreun cric care sa se potriveasca.
Cu limitarea de viteza ai mai reusit ceva? Mie imi taie puterea de pe la 28Km/h (cu viteza maxima setata pe 40).
Si mai am o intrebare referitor la punctul 7. Am schimbat anvelopelele in weekend si de ieri am inceput si eu sa aud pacanitul de la motor (pe treapta 5 in special). Tu ai auzit sunetul acela de la inceput sau apare in timp? Eu ma gandeam ca poate am facut eu ceva gresit cand am pus roata la loc 🙂

Salut!
Cu limitarea nu am mai facut nimic, merg asa cu ea. Maxim 31 KM/h asistat, doar cand e bacteria full. Pe pe masura ce scade bacteria, scade si viteza maxima asistata, cand mai am o singura liniuta, v max asistat e pe la 26 -27.
Pacanitul ala nu l-am auzit la inceput. Am fost o saptamana plecat in concediu, nu am mai umblat cu tzoacla, da saptamana asta recuperez. Cric- habar n-am ce marca e , am mers la service-ul d ebicicleta de langa bloc ( cei de la “Specialized”) si le-am cerut sa imi monteze un cric si asta au facut. Nu s-a potrivit perfect, e montat doar pe bascula, dar functioneaza perfect
Cel mai mullt ma deranjeaza acum jocul dintre ghidon si cadru. Om vedea la 1000 de km cum se comporta

pacanitul ala in motor il am si eu.. asa or fi motoarele astea 🙂
e cam enervant, nu a fost de la inceput, am cam 400km facuti, pacanitu a aparut pe la 350km.
sunt convins ca s-au miscat magnetii in motor, sau rotitele trebuie lubrififate, dar na.. daca ma apuc sa desfac eu motorul, o sa pierd garantia, asa ca, am decis sa merg asa cu ea pana moare, sau pana iese din garantie si atunci voi putea umbla eu la motor 🙂

Salut!
Pacanitul ala nu cred ca e normal
Nu pacanea nimic cand am luat-o
Ar fi interesant daca ne-am strange cativa care au aceasta problema sa le facem reclamatie. Eu am scris celor de la Afisport si … nu am primit nici un raspuns cu privire la acest aspect. E ca si cum ti-ai lua masina noua si ar incepe sa bata motorul dupa cateva mii de km. Cred ca e un defect de fabricatie. Ce-ar fi daca le-am face o reclamatie oficiala? Ma bate gandul sa o pun in masina si sa le fac o vizita , de la Arad la Deva ajung in 2 ore. Sa imi dea in scris ca e totul ok, ca “asa face toate”.. iar cu asta probabil ca o sa urmez calea legala, in instanta. Repet, nu cred ca e normal sa apara acel pacanit, probabil ca cele 3 rotite din interiorul motorului incep sa cedeze. Daca ar fi mai multi care fac reclamatie probabil ca ar cere si ei inlocuirea pe garantie a motoarelor catre partea chineza care furnizeaza motoarele astea.
Ce zici?

Adauga un comentariu
Vezi doar un raspuns din 7 raspunsri, click aici pentru a vedea toate raspunsurile.