Acasă Devron riddle man E1.7 da sau nu

Devron riddle man E1.7 da sau nu

0

Salut,

Sunt in cautarea unei biciclete electrice entry level de mers la servici si un pic off road. M-am hotarat la modelul acesta https://www.dhsbikeparts.ro/catalog/devron/devron-colectia-2018/devron-e-bike-devron-riddle-man-e17 . Motorul si bateria par ceva no name chinezesc (mai puternic cei drept de 350w) despre care nu am gasit mare lucru (doar pagina asta: http://www.etrotek.com) iar echiparea este shimano. Ce parere aveti? Merita? Alternativele in jurul sumei acesteia sunt eljoy revolution, focus whistler 2.0 si mtb e-st500 (de la decathlon).

Answered question

Salut,
Am eu aceasta bicicleta Devron Riddle Men E1.7 de 27.5 inches de aprox. 2 luni si pot spune ca este OK, sunt multumit.
Mentionez ca nu m-am dat niciodata cu o alta bicicleta electrica sa pot sa fac vreo comparatie cu ceva.

Adauga un comentariu
0

Salut, nu am avut-o până acum la test, prin urmare nu pot să-mi exprim părerea despre motor. Văd că are 350W, deci cu 100W mai mult decât un motor cunoscut (Bosch, Yamaha, Shimano) și un acumulator de aproximativ 400Wh – așadar, în standard. Concurența mizează pe același format, cu motorul în butucul de spate, care sincer, nu mă încântă foarte mult pentru munte, greutatea bicicletei fiind distribuită preponderent pe roata de spate. Dacă m-aș plimba cu ea doar în pădure sau prin oraș, ar fi ok, însă pentru munte vei simți un feedback mai puțin plăcut din partea bicicletei dat fiind centrul de greutate diferit. Cum spuneam, în acești bani nu prea ai alternative pentru un motor central. Focus-ul are un acumulator mai mic, cea de la Decathlon se poate compara cu Devron-ul – care este însă mai ieftin și are o cursă mai mare a furcii (120mm – furcă Zoom), însă discuri de frână mici – 160mm. Sunt cumva bine puse în balanță și e greu de numit fix una. Cred că cel mai bine o alegi în funcție de necesități, însă ține cont că nici una dintre ele nu se poate numi un performer în adevăratul sens al cuvântului pe munte. Pentru trasee mai lungi de pădure/dealuri lejere, așa alege Btwin sau Devron, pentru oraș, aș alege Focus – în ciuda faptului că are acumulatorul mic, este implicit și mai ușoară.

Posted new comment

Salut! Revin cu impresii
Am deja 250 de km parcursi
In weekend am facut 73.9 km mers lejer pe treapta 3 /4, ocazional pe 5
mers cu 22 / 25 km/h. Practic ultimii 15 km I-am facut 100% electric pe treapta a 5-a. La primii 60 am si pedalat. Estimez o autonomie intre 50 (full electric) si 95 ( pedalat lejer) km.
La finalul turei mai aveam o liniuta din baterie (aprox 20 – 25%) deci estimez ca as mai fi putut sa merg cel putin 15 km doar electric. Bateria a fost full incarcata dupa 5 ore. Incarcatorul se incinge ca dracu in timp ce incarca. Motorul nu se incinge in mers, bateria nici atat.
La capitolul autonomie nu am ce sa reprosez.
Partea proasta e ca bicicleta are in controller cablu cu mufa speciala pt far ce se leaga la baterie si care se porneste din LCD, numai ca cei de la Deva NU au separate far de vanzare. Adica trebe sa pun ceva aftermarket. Asta e tipic romanesc. Suport tehnic egal cu zero din partea celor de la DHS.
Plus ca limitarea de viteza este in baza unui sensor integrat in motor, care taie asistarea electrica in functie de rotatia rotii, indifferent de setarea marimii rotii sau a vitezei de rotatie a pedalei. Ori ca setez rotile pe 20″ ori ca setez pe 27.5″, tot la aceeasi viteza de rotatie a rotii spate taie asistarea. Asta e o maaare porcarie. Practic limitarea aia de fabrica la 40KMh e frectie. Ea la 31.5 viteza reala – taie complet asistarea. Totusi, pentru cei care se multumesc cu o viteza mai mica, isi merita banii.

Am sa revin dupa prima revizie ( 500 Km).

Adauga un comentariu
Vezi doar un raspuns din 7 raspunsri, click aici pentru a vedea toate raspunsurile.