Connect with us

Biciclete de 12.600 de euro/bucata stau degeaba în curtea poliției din Suceava

Noutati

Biciclete de 12.600 de euro/bucata stau degeaba în curtea poliției din Suceava

Cu toții știm că o bicicletă electrică de top, foarte ușoară și dotată cu cele mai bune piese de pe planetă, poate ajunge undeva la 10, poate 11.000 de euro. Primăria Suceava însă a achiziționat 10 astfel de biciclete, contra sumei de 126.000 de euro, de la firma Wind Technologie din Brașov, rezultând astfel un cost de 12.600 de euro/bicicletă. Cu ce sunt acestea mai speciale decât cele mai performante modele din lume nu avem de unde să știm, însă le putem admira în fotografia de mai jos.

Foto: vivafm.ro

Și cum toată povestea aceasta nu era suficientă, bicicletele ce urmau a fi folosite de către Poliția Locală stau într-o parcare, la încărcat. Motivul neutilizării a fost inițial zăpada căzută în primăvară, însă ulterior s-a constatat că de fapt problema era în altă parte: lipsa antifurtului și riscul ca acestea să fie furate chiar în momentele în care polițiștii se aflau în misiune. Chiar primarul municipiului Suceava, Ion Lungu, explică: „Bicicletele sunt repartizate la Poliţia Locală, dar au acest impediment, că nu au antifurt. Dacă-i bicicleta Poliţiei Locale şi o lasă în faţă nu o fură sau ce?“

Ar urma însă să se facă o licitație pentru achiziționarea de antifurturi, cu un cost de care probabil deja toată lumea este curioasă. Ca o comparație, jurnaliștii de la adevarul.ro arată că achiziționarea unui autoturism Dacia Duster achiziționat prin programul Rable, ar avea un cost similar precum cel al unei biciclete electrice plus sistemul de încărcare. Edilii explică totuși că bicicletele au un cost de întreținere mai mic, la care nu se mai plătește RCA-ul sau combustibilul.

via Adevărul.ro

 

Apasa aici ca sa citesti in continuare
S-ar putea sa-ti placa...

Pe bicicletă din 1998, am pedalat pentru prima dată pe un e-bike în 2010, iar aceasta mi s-a părut odioasă. Cu timpul, am avut contact cu majoritatea bicicletelor electrice importante lansate pe piață și am început să le înțeleg scopul, ca apoi să mă acapareze complet. Din 2016 scriu pentru ElectroBike.ro și pe lângă cele 7 bicicletele non-electrice din garaj, dețin două e-bike-uri: un hardtail și un full-suspension.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Advertisement

Cele mai citite

Advertisement

Noutati

Vizitatori

001115
This Month : 1115
Views Today : 504
Total views : 2410
To Top